Ερώτηση Κούλογλου για τις συνεχείς βλάβες στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της Ελλάδας

Permalink

Ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέθεσε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Στέλιος Κούλογλου, με θέμα τις συνεχείς βλάβες στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της Ελλάδας και την ταλαιπωρία των επιβατών.

Στην ερώτηση του ο ευρωβουλευτής υπενθυμίζει ότι το περιστατικό της 28ης Ιουλίου, όταν το ηλεκτροκίνητο τρένο της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακινητοποιήθηκε έξω από την Αθήνα, με τους επιβάτες, αφού τους παρέλαβε συμβατική αμαξοστοιχία που επίσης ακινητοποιήθηκε λίγο αργότερα, να επιστρέφουν στην Αθήνα, ήταν η πολλοστή βλάβη του συγκεκριμένου τρένου από τις αρχές του έτους.

Σημειώνει, δε, ότι το συγκεκριμένο τρένο, που παρουσιάστηκε από την Hellenic Train και την κυβέρνηση ως υπερσύγχρονο, είναι μεταχειρισμένο, κατασκευάστηκε το 1993-1996 και δημιούργησε σωρεία προβλημάτων επί δεκαετίες, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί ενώ στην Ελβετία οδηγήθηκε σε Scrap.

Δεδομένου και του πλέον πρόσφατου περιστατικού της 1ης Αυγούστου, όταν αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με  ζώο, στη συνέχεια εκτροχιάστηκε από λάθος χειρισμούς και οι επιβάτες περπάτησαν επί 1 χλμ σε ηλεκτροφόρα γραμμή μέχρι τον κοντινότερο σταθμό, ο Στ. Κούλογλου ρωτά την Κομισιόν τι πρόκειται να κάνει για να προστατέψει την ασφάλεια των μετακινήσεων, να αποτρέψει την ταλαιπωρία και να προασπίσει τα δικαιώματα των επιβατών, από τη χρήση πεπαλαιωμένων και προβληματικών αμαξοστοιχιών.

Ολόκληρη η ερώτηση του ευρωβουλευτή Στ. Κούλογλου:

Συνεχείς βλάβες και ταλαιπωρία επιβατών στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της Ελλάδας

Στις 28 Ιουλίου ηλεκτροκίνητο τρένο της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακινητοποιήθηκε έξω από την Αθήνα. Τους επιβάτες παρέλαβε συμβατική αμαξοστοιχία που ακολουθούσε, η οποία ακινητοποιήθηκε επίσης στη διαδρομή και οι επιβάτες περίμεναν υπό τραγικές συνθήκες ενώ εξαναγκάστηκαν να επιστρέψουν στην Αθήνα, καταγγέλλοντας τεράστια ταλαιπωρία και έλλειψη ενημέρωσης.

Ήταν η πολλοστή βλάβη του συγκεκριμένου τρένου από τις αρχές του έτους όταν και εγκαταστάθηκε, καθώς καταρρέει το βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Δημοσιογραφικές έρευνες έχουν αποκαλύψει ότι το τρένο ΕΤR-400 που παρουσιάστηκε από την Hellenic Train και την κυβέρνηση ως υπερσύγχρονο, είναι μεταχειρισμένο, κατασκευάστηκε το 1993-1996 και δημιούργησε σωρεία προβλημάτων επί δεκαετίες, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί ενώ στην Ελβετία οδηγήθηκε σε Scrap.

Την 1η Αυγούστου, αμαξοστοιχία που αναχώρησε από την Αθήνα συγκρούστηκε με  ζώο, στη συνέχεια εκτροχιάστηκε από λάθος χειρισμούς και  οι επιβάτες περπάτησαν επί 1 χλμ σε ηλεκτροφόρα γραμμή, μέχρι τον κοντινότερο σταθμό.

Ερωτάται η Επιτροπή:

Τι πρόκειται να κάνει για να προστατέψει την ασφάλεια των μετακινήσεων, να αποτρέψει την ταλαιπωρία και να προασπίσει τα δικαιώματα των επιβατών, από τη χρήση πεπαλαιωμένων και προβληματικών αμαξοστοιχιών;


(Visited 4 times, 1 visits today)

Read more:
whistle_landscape_ath
Φεστιβάλ ταινιών ντοκιμαντέρ: Σπάζοντας τον κύκλο της διαφθοράς – Ο ρόλος των πληροφοριοδοτών δημοσίου συμφέροντος

Το Ινστιτούτο Νίκος Πουλαντζάς σε συνεργασία με την Ευρωομάδα της Αριστεράς (GUE/NGL) και τον ευρωβουλευτή Στέλιο Κούλογλου διοργανώνουν φεστιβάλ ταινιών με...

Close